Huisregels

Wij doen als team onze uiterste best om voor u klaar te staan. Wij verwachten daarom ook iets van u;

  • Behandelingen vinden uitsluitend plaats op afspraak.

  • Indien u niet in de gelegenheid bent om op de gemaakte afspraak te verschijnen dient u de afspraak uiterlijk 24 uur voor aanvang van de afspraak te annuleren. Indien u zich niet tijdig afmeldt voor de afspraak zijn wij genoodzaakt hiervoor kosten in rekening te brengen.

  • Zorg dat u op tijd aanwezig bent op uw afspraak. 

  • Het is eventueel mogelijk dat een behandelaar uit loopt, bijvoorbeeld omdat er een spoedklacht tussendoor is gekomen, wij hopen dan op uw begrip. U helpt ons het meest door op tijd aanwezig te zijn voor uw afspraak zodat onze planning efficiënt kan werken.

  • Indien u een spoedklacht heeft, meld u dan vóór 10:00 uur zodat wij u (vaak) dezelfde dag nog kunnen helpen.

  • Wij versturen een afspraakherinnering per mail. Dit is een service en hieraan kunnen geen rechten worden verleend.

  • Uw eerste bezoek is een intake-gesprek. Bij dit eerste bezoek hebben wij het recht u te weigeren als patiënt als blijkt dat u niet geschikt bent voor onze praktijk.

  • Wij verwachten dat u minimaal 1 maal per jaar voor periodieke controle op bezoek komt. 

  • Facturatie van onze diensten gebeurd via het bedrijf Infomedics of ter plaatse per pin-betaling.

  • Wijzigingen in bijvoorbeeld (email)adres, telefoonnummer of medicatie graag tijdig aan ons doorgeven.

  • Wij stellen het erg op prijs in een schone mond te moeten werken. Graag uw tanden poetsen voor bezoek, thuis of bij ons in de poetshoek.

  • Het is vanwege de hygiëne niet toegestaan om eten mee te nemen in de praktijk.

  • Het is vanwege de hygiëne niet toegestaan om dieren mee te nemen in de praktijk.

  • Probeer zo min mogelijk overlast te veroorzaken voor anderen in de praktijk. Dit betekent ook niet telefoneren in de ontvangstruimte en behandelkamers.

  • Agressief gedrag, verbaal of anderszins wordt door ons niet getolereerd en zal resulteren in directe uitschrijving.

  • Bij klachten vragen wij u om contact met ons op te nemen. Dit kan via het contactformulier op onze website.

  • Bij uitgebreide behandelingen ontvangt u van ons een begroting. Heeft u geen begroting ontvangen maar wenst u dit wel, laat het ons weten dan zullen wij voor u een begroting maken.

  • Wij zijn niet aansprakelijk voor schade, diefstal of verlies van uw eigendommen. U wordt geadviseerd uw eigendommen niet onbeheerd achter te laten.

Facturen

Schermafbeelding 2022-02-28 om 21.05.45.png

Wij richten ons graag op het leveren van goede zorg en minder op administratieve werkzaamheden. Om deze reden is het versturen van de facturen door ons uitbesteed aan Infomedics.

Infomedics geeft de voorkeur aan het versturen via e-mail, indien gewenst kan dit aangepast worden aan versturen via post.

Voor u betekent dit dat u een nota ontvangt van Infomedics. U kunt in één oogopslag zien hoe de nota is opgebouwd. 

Als uw zorgverkeraar een gedeelte vergoedt, dan staat dit duidelijk op de nota. Hoeveel dit is, hangt af van de polisvoorwaarden van uw zorgverzekering. Het resterende bedrag betaalt u aan Infomedics. Staat er geen vergoeding op uw nota vermeld? Dan betaalt u het hele bedrag aan Infomedics. Daarna kunt u controleren of u de nota kunt declareren bij uw zorgverzekeraar.

 

Indien u vragen heeft over de hoogte van de vergoeding of het recht op een vergoeding, kunt u het beste contact opnemen met uw zorgverzekeraar.

U kunt de nota van Infomedics op verschillende manieren betalen, bijvoorbeeld met iDEAL of met een (digitale) bankoverschrijving. Infomedics hanteert standaard een betalingstermijn van 30 dagen. Heeft u net wat meer tijd nodig om de nota te voldoen? Ga naar www.infomedics.nl of bel met het Contact Center van Infomedics (036 - 20 31 900).